Tuesday, February 17, 2009

cari la skill chantek sket, dik oit ;p


kelas waktu pagi isn't a good deal
lagi2 kalau malam tu korang tak ble tdo
tambah plak cikgu/lecturer korang tu sangat sopan gitu
adeyh, tulun haku ;D

actually aku nak tdo dalam klas td
aku baru jek pejam mate dgn posisi paling cantik
tetibe org sebelah tgur
"kak, no. 7 tu akak buat macam mane eh?"
"no. 7?"
aku tunjuk je la buku aku tu
(da siap bole la pejam mate, eheheh)
tapi pantang aku bile org da tgur,
aku jadi tak bley organize smule kpale otak ;p
aku tak bley tdo da lpas tu
so jeling org sebelah lagi satu
eheheh die tgah sengguk2
;D




that time buat aku teringat zaman sekolah dlu
aku la kaki tdo paling handal
coz cikgu jarang tegur
(xtau la klu cgu tgur, tapi aku x sdar, ahahah ;p)
sampai la ade membe blakang cakap gini
"nape eh ko tdo kat depan x kena tgur, aku jugak yag kena?"

ahahah skill beb ;p
aku ktawa jaht ~
die tak puas ati
tu la ko gi sengguk2 buat ape, memang ar cikgu perasan
lenkali kalau ngantok, tdo je terus
letak kepala cantek2 atas meja tuh
tak pun ko buat ar ape2 aksi yang tak mencurigakan
eheh cantek punye nasehat ;p

korang2 nak tips tak? how to sleep in class ;D
click here
bagus kan aku siap carik kan utk korg
;p

ape cite eh membe sorang tu skang neh?
aritu kate tgah praktikal
skang? eisy kna kontek neh ;D





*** p/s: jangan tdo dlm kelas
tak baek untuk kesihatan
~ aku tak pe ahaha
~nasehat dan tingkahlaku yg sungguh tidak kongruen ;p

13 comments:

Mr. BLB said...

student life:)

azlishukri said...

belajar rajin2 semoga berjaya

mademoiselle azieshakespeare said...

Mr.shari > student life yg sgt sronok, eheheh

Muhammad Azli Shukri > time kasey ;D

chekgu Bani Hassim said...

cess...
ratu tido rupenye...

siap nk ajar skill tido dlm kelas...haha

Mr. BLB said...

mmg sronok,time study ni la zaman yg paling seronok,gnakan dgn sebaiknya.hihih:)

mademoiselle azieshakespeare said...

Chekgu BaniHassim > long time dlu lar, eheh ;p
ilmu perlu d kongsi ;D

Mr.shari > btul2, tapi nak abeh daaa

cm said...

hu.hu.....lepas ni kena cari skill how to handle students sleeping in the classroom ....
ps/ thanks .. krn sudi singgah blog sy

CikJa said...

hohoho.. betul2 dulu slalu gak guna tips yang dirujukkan tersebut. hahha.. :D nak copy letak kat bloglah..

Lina Chan said...

haha~ siap ada tips lagi..
kalu student sy dpt tau tips ni, sy dah dpt tau la taktik2 meka kalu nak tido dalam kelas..

:)

Shitsurei Shimashita said...

saya suka tido dalam meeting...tp dgr pa yg diaorg cakap.

mademoiselle azieshakespeare said...

cikgu_math > nant sy cri experience dlu, eheh

_ciK ja_ > copy2 sile2, eheh mari menyebarkan ilmu ;p

Lina Chan > entry ala2 peringatan utk cgu la ni, ehehhe kite suda tau rasia mrk ;D

Shitsurei shimashita > waaah sungguh ke? bgus2, eheh

cik afeera said...

saye pernah mengalami masalah students tdo dlm klas~!!tp skrg ni derang tanak dengar aper sy ckp plak~!!haish....tolong bg tips cket :D

mademoiselle azieshakespeare said...

maafkan sy, sy perlu kan mase utk m'buat kajian terlebih dahulu...
tapi saya menyarankan supaya kamu terus tabah dan tidak berputus asa
(waaaaaaaaaahhhh gle skema ayat ;p)