Thursday, February 19, 2009

zaman kicik2 yang indah ;D

G: weiiyyy, nape kamu tak pakai baju?
B: bio la, org kan tough

G: kamu tu keding la, tengok... nampak tulang

B: eleh, kamu lagi keding, baju je beso


G: weiiiiyyyy

B: ape lagi?

G: nape kamu pakai org nye seluar?

B: kamu punye ke? tak penah nampak pakai pown?

G: memang la, sebab pendek

B: bio je la org pakai, nant rugi takde sape gune

G: eleh... kamu memang suke amek org nye barang, kan?

B: mane ade ar
G: ye.. ye.. ngaku je lar

B: kamu nak balik ke selua ni?

G: tanak arh, ade kurap

B: mane ade ar

G: ye.. ade, org tau ar

B: kamu intai org eh?

G: mane ade ar. tak baek maen tuduh2

B: ye kamu tu baek... cantik ar kamu nye cap

G: arh jangan nak ngade amek nanti

B: tanak, ade kutu

G: mane ade ar, kepala org bersih

B: ade kutu~ sebab tu ar kamu pakai cap

G: abeh tu, org2 pempuan yg pakai tudung tu ade kutu la eh?

B: tudung dengan cap laen

G: ape yang laen nye?

B: ntah mane org tau... nape kamu pakai cap?
G: alah org nak gi maen kang

B: kamu nak maen ape? pondok2?

G: galah panjang ar, kat umah salwa.. die dah buat garisan tadi

B: nak maen gak ar

G: mane bole, kamu tu laki

B: bio la org maen, bagi kamu kalah

G: tak boleh!

B: nape plak?

G: nanti kamu pukul org kuat2, sakit arh

B: ahahah bio ar


B: cepat, tengok kamera.. jangan bising
G: org tengok la ni ;p


**skrip sekadar rekaan, harap maklum... eheheh


** gler comot time neh... ;D

actually aku terjumpe gamba ni, dalam folder 'my family'
ntah ble aku scan pown aku da lupe (pelupe ekstrem ;p)

budak laki tu cucu mak sedara aku

(tak tau nak relate kan cane, ade org kate dua pupu, tapi kami kate kupu-kupu, ehehe)

die lahir lebih kurang 2 bulan lepas aku
kalau nama aku azie, die plak azizi
dalam kete tu plak, sepupu aku @ pakcik budak laki neh


that time, memang ktorang agak rapat

ktorang same klas, tapi selalu buat taktau je time kat skola

but then, lpas darjah 4
(aku agak ar, tak bape nak hengat, ehehe)

die pindah sekolah and kitorang da tak bape rapat

aku jadi segan, atas alasan ape aku tak pasti

and naek sekolah menengah, kami makin berjarak

aku masuk boarding school, and aku dapat satu pnyakit-susah-ubat

i'm paranoid...

yarh, i'm paranoid when it comes to boys and men matters

(actually sampai skang pun ade lagi penyakit tu, tapi kurang sket)

sorry guys....

lupekan persoalan itu...
tadi nak cite pasai kichi2
zaman panjat pokok sambil jerit2
zaman pasang khemah dengan daun kelapa

zaman lari2 tengah jalan

zaman di mana segalanya bukanlah masalah

zaman yang tak perlu memikirkan masalah dunia
zaman yang mana memenuhkan masa dengan sekolah dan kawan2
zaman kena marah + bebel2 dengan mak sedara aku, eheheh
(time tu mane ade nak pk tension pn kalau kna bebel ;p)

zaman yang selalu aku rindu ~
doraemon!~ tulun sayer~ saye nak gune mesin masa~


tapi skarang? balik sane, sume da laen
mak sedara aku, for sure da kurang berleter

membe2 dlu, da kendong budak2 (meaning da ade anak pown)

and aku?

still with those memories.....



* if only i can turn back the time
i just want to be there

right there

*** sorry...
aku dalam mood sayu2 gitu dua tiga ari neh
xtau pasai ape......
~ st 12... saat terakhir

5 comments:

Adam said...

cantek sangat pics tu ..! klasik! fuh~

chekgu Bani Hassim said...

nape ko tak berlenggeng cm dak laki tu??
huhu

ade bran?? haha

atok said...

kalo boyot pon ley tgkp gamba en?
eheh ;PP

cik afeera said...

yang....i x kendong budak2 lagi~!!kite same~!!still da same~!!hahahaha....tp satu ketika dl aku pnah brubah utk seketika~!!hukhuk

mademoiselle azieshakespeare said...

Dakjaat™ > mike, gambo lame tuh... mls nk edit, bia nmpk klasik nye, eheheh ;D

Chekgu BaniHassim > mn bole ar cikgu, org pempuan kna malu lbey, wkakaak ;p

atok > bole2... x kesah punye, kamera tak tgok rupe, manusia je yg tgok, eheheh

cik afeera > pnah berubah seketika? uh jadi hape? hulk ke?
(ni cite membe sek.ren lor)