Tuesday, June 22, 2010

mood-swing


selepas dua hari kembali ke sekolah
belum dapat tersenyum dengan sempurna
badan masuk kelas, hati melayang-layang..
kepala saya entah ke mana, tak dapat dipastikan...
susah!
susah kalau terus macam ni..
langsung tak seronok..

student mula bertanya
'kenapa cikgu macam takde mood je?'
mereka mula berpesan
'cikgu kena senyum dengan saya'

hurm, bukan mudah sebenarnya
saya mengalami burn-out yang teramat, tapi cuba bertahan
insyaAllah




saya...
perlukah saya merobohkan benteng itu?
berteriak pada dia tentang sesuatu..
tapi kan mustahil, sepertinya bukan saya

saya...
tidak akan mampu untuk mengatakan apa yang saya mahu
loser! yes I AM!



tak ingat gamba ni kutip mana, huu




*** membuat keputusan untuk
berdiri sama tinggi dan duduk sama rendah
dengan dia