Sunday, October 16, 2011

kem 1 murid 1 sukan

bismillahirrahmanirrahim.. (mari menaip secara panjang, dengan bantuan barisan gambar-gambar :))

kem 1 murid 1 sukan peringkat zon bangsar.. it was on 11-13th october 2011, at Permaisuri Hang Jebat Hotel, Melaka.. the students were having so much fun there, met new and old friends, also make new enemy, hahha (children were being children..) 

untuk program ni, sekolah menengah perlu bawa 8 orang pelajar (4 menengah atas, 4 menengah bawah) dan sekolah rendah bawa 4 orang.. sebagai guru sesi pagi, saya bawa pelajar menengah atas (2 lelaki, 2 perempuan). masa nak memilih pelajar ni, bukan perkara mudah sebab PK Ko-ku minta bawa pelajar kelas depan, saya tak kenal mereka (satu-satunya kelas tingkatan 4 yang saya ajar ialah kelas paling belakang).. tapi Tuhan permudahkan urusan saya bilamana suatu hari tu saya perlu relief kelas mereka.. terus saya buka offer tanya 'siapa nak ikut saya pergi kem? tapi ada banyak syarat'.. hee cheeky punya cikgu :P 
dan banyak la suara-suara yang bersorak nak ikut.. well siapa yang tak suka kalau dapat berjalan keluar dari sekolah 

at first, surat yang kami dapat venue nya di Klang, but then beberapa minggu lepas tu dapat notis tukar ke melaka.. ok,melaka again (dua minggu sebelumnya, saya sudah ke melaka untuk kursus induksi) 

ok,bermula dengan pagi selasa.. kami berkumpul di stesen lrt 






















No comments: