Friday, March 09, 2012

mac 2012

bismillahirrahmanirrahim.
sedikit update :) 

bulan ketiga di tahun ketiga, alhamdulillah banyaknya urusan terasa mudah 
walau ada ketika terasa di atas dan juga di bawah. bekerja, beginilah :) 

cuti seminggu akan bermula esok. markah ujian 1 sudah di key-in *senyum lebar-lebar 

oh ye, tahun ni ajar satu saja kelas untuk subjek fizik (subjek major kesukaan hati), dan insyaAllah akan mula merancang dan membuat kerahan tenaga supaya kesalahan lalu tidak berulang lagi 
untuk subjek math, masih bersama 'kelas istimewa' dan ditambah dengan satu kelas 'adik-adik-cerdik pandai', which makes me nervous at first. ye lah sebelum ni kalau math mesti dengan kelas istimewa je, so bole la ajar secara skip-skip saja (maksud saya ajar point yang penting dan mereka boleh ikut). tapi untuk 'adik-adik-cerdik-pandai' haruslah saya terlebih dahulu bersedia. harapan saya mahu naikkan gred adik-adik ini, insyaAllah (math adalah all time punya favorite :) 
pjk? er, entah lah. kadang hentam saja, kadang tengok buku. tapi selalunya, hentam saja, hee ampun :P 

untuk tahun ketiga, saya tidak mahu melatakkan harapan yang terlalu tinggi, cuma berdoa supaya Allah memudahkan segala urusan saya di dunia dan urusan jalan saya menuju akhirat, ameen :) 
 

No comments: