Sunday, September 16, 2012

sebak + terkilan..

itulah apa yang saya rasakan saat ini..
felt like crying pun ada, but no more tears

persoalan di dalam kepala ialah :
'saya ini tidak cukup bagus ke?'
'saya ini masih tidak boleh dipercayai?'

ya, saya akui, ilmu di dada masih terlalu banyak kurangnya
masih terlalu amat banyak yang perlu saya pelajari, perlu saya timba di sepanjang jalan ini
tapi apalah salahnya andai saya diberi ruang dan peluang bahawa saya ini layak untuk dihargai
at least.. show me the support(s)

i've spent my time, to think for the exercises to give
spent the time to check it, to make sure u make it (even though i know most of u just copy them from others)
and i also spent my lil time for that extra classes, which end up with few of you

dan petang ni, saya sangat terkilan
bila mana saya ternampak kamu boleh berjanji kepada yang lain, for the extra class
but never for my class, what the...?


** saya ini manusia sedar diri
saya sedar saya ini bukanlah siapa-siapa
bahkan tidak punya apa-apa

** kadang-kadang teknologi itu menyusahkan perasaan manusia 

No comments: