Thursday, December 20, 2012

khamis

penat fikir title, letak je la nama hari ni, senang :)

khamis saya di ibu kota, dengan misi melunaskan hutang dan mencari kasut-kasut (eh kenapa guna plural ni?) yang comel, yang sekian lama telah pun di'eyeing'kan

misi nombor satu masih belum selesai, tapi bahagiannya sudah diketepikan
misi kedua pula, berjaya lah kiranya dengan gambar bukti di bawah :) 


ye, saya suka vincci, sebab senang nak kena dengan kaki la kot, hee
misi hari ni is flat shoes, since high heels tidak dipakai selalu, ye lah saya ini most of the time ke sekolah pakai sport shoes, kalau berjalan-jalan pun on sandal or sport shoes too.. sampai hampir worn out the sport shoes, (dah la nak pakai lagi, nak beli baru macam mahal je)

and sudah agak lama nak try ballet shoes itu even sangat tidak confident sebenarnya, takut tak selesa since dah biasa pakai yang bertutup penuh atas kaki. well, u'll never know until u try, ait? :)
dan ciri kedua yang dicari ialah shoes that can be use either u wear skirt, jeans or even tracksuit :)

oh ye, buat masa ni, kasut di atas terpaksa dimasukkan ke dalam kotak terlebih dahulu, sebab kasut-kasut saya sudah bersepah di luar sana (ya ampun puan emak, anakmu sangat mencintai kasut-kasut yang cantik, ehe) er,tu belum kira yang ditinggalkan di bawah meja di sekolah sana (ya ampun akak cleaner :p)



p/s : sudah banyak cerita tergantung, tapi broadband saya sedang slow sekarang
ini pun cuba je, dengan satu gambar yang took masa yang agak lama juga untuk upload
kisah penuh masih belum dapat disiarkan (oh like always, like anybody cared :p)

No comments: