Monday, February 16, 2009

chalk and talk

mari mengajar ~
ehehe ;D
aku bukan nak mengaja actually
just tingat kelas last week
it was 'quantum mechanics' class

biase nye dalam kelas tu aku tak menyalin nota, coz da ade senior nye
so just tadah telinga, and tambah2 ape yg kurang
but tetibe last week, dr.gary intro lbey kurang camni
"i don't have slides for today, since it wasn't in syllabus,
but i thought this is quite important for u to know"

(ayat yg da d ubahsuai oleh aku, ehehe)
then dr. sambung lagi
"so, we'll use a traditional method, chalk and talk"


adoiyaiyai~
kena salin la nampak gaye neh
da la pagi tu tak bawak kertas
buka2 buku tulis, tinggal satu muke ni je yg kosong
hantam je lar...
(actually ade membe nak bg kertas, tapi aku jual mahal, ehehe, saving2 ;p)

and ini la hasilnye


potential well a.k.a perigi angker
(memang angker gle coz aku tak suke, waaaa ;p)

honestly say, aku sangat mengantok arituh, eheh
and lpas klas tu
i kept wonder "what's the method which can attract students"
any idea?

*** woit~~
jangan kutuk!
tulisan aku memang huduh ;p

2 comments:

chekgu Bani Hassim said...

elok ape skali skale chalk and talk..
pakai slide canggih manggih pon budak2 ngntuk gak, ape brg??

kdg2, kite akan rindukan yg traditional lepas muak dgn yg maju nih...

mademoiselle azieshakespeare said...

no slides, no chalk, due2 tak suke....

talk-talk-and talk je arh, ok x,
eheheh ;D