Wednesday, February 25, 2009

di mana aku?

bombs were everywhere
crying sounds surrrounded me
i wanna run from there
but my foot stayed
urghhh please...
i'm frightened, i lost
i can't move...
where am i?
the sounds make me mad

open the eyes... please....

uh alhamdulillah, still dalam bilik
menakutkan, aku pun tak tau kat mana
yang pelik nye tetibe aku jadi takut plak dengan 'takde-bunyi'
that crying sounds
macam ikut ke alam sedar aku
camane ni?
(aku terpaksa amek headphone utk sambung tidur)


mungkin kah aku di sini?







***rase nye ni sebab aku usik atok semalam
kan da dapat gangguan tidur
eyp, kalau kamu nak 'ke sana', pergi la
aku bole ikut sampai airport jek
bukan tak bran,
tapi takde kekuatan ;D
dan ramai yg memerlukan aku di sini, ecewah ;p

3 comments:

Shitsurei shimashita said...

jgn takut kerana takut pun takut kepada anda...

Shitsurei shimashita said...

jgn takut kepada takut kerana takut pun takut kepada anda jua

mademoiselle azieshakespeare said...

owho... falsafah dari en.naga
TQ bro ;D