Sunday, February 22, 2009

i'm hot... real hot

i felt so hot, yarh so damn hot
not 'that hot' but 'this hot' eheheh
tada paham? kasi bace sampai abeh ;p

pagi minggu... actually aku plan nak mendukung mimpi2 aku
tapi atas sebab2 yang tak dapat dielakkan,
mimpi tu terpaksa terus digenggam sampai masa yang lebih sesuai ;)

ari minggu... ari minggu yang sungguh panas
bukan sebab matahari membahang (itu da biase)
tapi sebab tiada putaran di siling (ini sunguh tidak biase ;p)
actually aku pun tak sedar ble takde elektrik,
yang aku tau time bangun subuh...
bilik gelap (biase aku pasang lampu kat meja study)
and takde bunyi kipas

kunun nak klua... check2 takde baju yg b'iron, sume pown kedut b'juta
nak psg pc lagi la tak bole nye..
nampak gaye nye malam ni la baru bole cari pasal 'orang asli jakun' tuh
(part of my assignment)

buka tingkap luas2, siapkan notes....
ble da petang, aku suspect blok ni je yg bergelap coz dengar radio dari blok blakang
then try tengok kat bilik kecik yg ade box macam kat umah tu
(bile kena tendang, kite btoikan kat situ, adoit lupe ar nm die)
tapi that box kena buke dengan screw driver (cungkil ngan kunci pun bole, eheheh)
sebab gelap, aku jadi malas nak tgok (+) budak2 dkat bilik ni takde
so masuk bilik, tdo... ahahah (so heaven coz that time hujan kat lua)

nak dekat2 senja, dengar ade bunyi org masuk bilik kecik tu
tak tau sape coz still nak layan mata ;p
then.... tadaaaaaaaa
ade putaran di siling ;D

da la, malas plak nak taip lagik, coz skang i'm not hot anymore ;p
kat bawah ni gamba budak kecik yang aku jaga semalam


yarh, last sekali die t'tdo on my shoulder
dat time, aku tgah nak cari makan2 bagi die + aku pun da lapau
sebab die da tdo, aku layan kan those buns sesorang sambil tggu my family kua

macam biase, skrip sekadar rekaan
(budak tu pun mane reti bercakap lagi, ehehe)



** smlam time abg anta balik
budak kecik ni (and her brother) ikut
then lpas aku kua kete,
dorg dua buat muke sdey
waaaaaa nanti maklang balik lg eh
u dua org jgn pindah ikut abi awal2 tau

10 comments:

Cikgu Ije said...

xde letrik memang menyiksakan. nasib baik hujan. kalau tak, gerenti 'this hot'.. not 'that hot'...~

:: Lya Zara :: said...

ingtkan budak tecik tuh mmg speaking td!
=p

mademoiselle azieshakespeare said...

ijechan > tu la, tpi mslah laen plak dtg, bilik masuk air... kes lupe nak tutup tingkap, ehehe ;D

::LiYa:: > imaginasi maklang die, eheheh ;p

atok said...

nk jdik budak tu ley?
eheh ;PP

Bro Framestone said...

nk tumpang tdo kat shoulder jugak he..23x ish sungguh malas tul nk g kat box tue (alal kite pun lupe namanye)

mademoiselle azieshakespeare said...

atok > boys were born to be men, uhuhu ;p

Framestone > statement anda sgt menakutkan saye, ahahah ;D

CikJa said...

maklang???.. hohohoh.. cikja pun maklang gak..

mademoiselle azieshakespeare said...

_ciK ja_ > kite geng, eheheh

CikJa said...

hohoh.. boley kita bukak club maklang sedunia.. hohoh

mademoiselle azieshakespeare said...

bole2...
cikja jdik pengerusi...
sy nak jd ahli lelap jek, ejheheh ;p