Sunday, February 22, 2009

rama-rama terbang

balik umah ~
bole kate ... tetibe ;p
aku ni harap je umah dekat, tapi gile payah nak balik
reasons:
#1: malas nak naek train (confirm jadi sardin)
#2: takde bas nak masuk dalam (malas nak jalan kaki)
#3: keje2 banyak tak siap
#4: saje nak bagi mak wendu lbey2, eheehe ;p

balik ni pun sebab kena babysit, my niece
sebab nye dorang nak tgok cite GENG (aku kan da tgok)
budak kecik ni tak bole masuk coz takut die tak duk diam (abg die je yg lpas)
so aku and diz little girl merayau la around the jusco
uwh sungguh tak gleme rase nye bawak budak, ahahaha ;p
and naseb bek gak la die tak banyak ragam



then the night, back to the campus
ada something kena satel kan
+ abg ipar aku dari labuan balik sini

~ sgt suke coz abg bg satu tin biskut (x pnah di buat sblm neh ;p)
and kakak bg satu plastik coklat (suami die bwk balik)
suker2 ;D well adik dorg ni memg kuat makan, ahahah


** title tidak berkaitan, ;p
mcm t'dgar suara bdk kcik ni nyanyi
~ ame ame~
actually die nyanyi lagu cite wonderpets tu.. uhuhu
~kerjasama~ la adik

6 comments:

Adam said...

ya.. aku setuju dengan ko.. memang jadi sardin dalam train pada waktu kemuncak.. pack giler.. hahahaha! ;p seronok gak jalan ngan budak kecik k, why? depend la jugak .. kadang2 tu rasa seronok melayan telatah kanak2 riang ni.. tapi buat masa ni dakjaat belum pernah lagi.. maklumlah di negeri orang..

chekgu Bani Hassim said...

terpaksa perasan jadi mak-mak la sebab kene bwk budak jalan2...
ade org tegur ko ckp: "anak ke nih??"
huhu

Naz said...

jadi sardin?? perhh.. mcm2 bau ada kat dlm tin sardin tu..

Shitsurei Shimashita said...
This comment has been removed by the author.
Shitsurei Shimashita said...

sori ci azie~ salah post commentlah, ampun kan saya tak sengaja.

aik! kenapa train mcm sardin? weekend pun gitu ke?

anyway senyum2 slalu and be happy :)

mademoiselle azieshakespeare said...

Dakjaat™ > aku pun biase dpt naek tren coz org blakang tolak aku, ahahaha ;p
gle malas nak berebut... budak ni takut ngan aku, so die tak la banyak ragam, eheheh ;D

Chekgu BaniHassim > xde2~ org stare dgn b'kate 'mesti bukan anak die ni, mude sangat nak ade ank' (statement dlm ati)
ahahaha sgguh terer aku bace hati org ;p

Naz > btoi2... bukan stakat bau, kaler pown macam2... lagi2 kalo petang, mau pengsan d buat nye ;D

Shitsurei shimashita > xpe.. sume org ade buat salah, nobody's perfect... eheheh
kalau weekend lagi la sardin, coz ramai yg kua dating