Tuesday, February 24, 2009

what's your favorite pitcha ;D

this one plak from the monster ika ;p

FIRST
, please upload pic fav korang


tak kisah la gamba macam mane pown kan, ehehe

SECOND , kat mana time tuu ?
atas katil

THIRD , siapa yang capture ?
aku sendrik

FOURTH , kenapa suka pic ni ?
ni barang2 untuk role play (subjek: sejarah pemikiran fizik last year)
yg aku pulun pk and siapkan dalam mase satu malam

FIFTH , tag beberapa orang untuk ini
sesape yg blum buat lagik
coz aku rase ramai yg da buat ;D


actually tadi aku upload gamba laen
tapi aku segan, so tuka la, eheheh...
sesape yg follow blog ni dapat ar tgok kat korang nye dashboard tuh
(uh malu nye aku...................)







*** aku tinggalkan dulu tag2 neh...
tgok arh malam2 kang, kalau rajin aku cite pape

7 comments:

Anonymous said...

thx the bday wish.
nice bl0g :D

Ikaa said...

hahaha
ti ika banje eskem de ceri kat ats
la la la~
da npk da gmba cik azie upload td uh
kikiki
;PPP

mademoiselle azieshakespeare said...

d.u.n.n.y.a.k.u. > nice? thanx ;D

monster la la land > nak eskem coklat ;D
suda nmpk ka? uh sgguh m'jengkelkan ;p

atok said...

wah ney fizik sure a.
siap ade model dlam bilik lg.
haha ;DD

mademoiselle azieshakespeare said...

atok > xde nye A...
ni pown t'paksa buat nak bg mrkh lbey, uhuhu ;p

Shitsurei Shimashita said...

nasib baik tak amik fizik masa skolah tp kat u kena belajar plak fizikal dan humanikal plak

mademoiselle azieshakespeare said...

time skola dulu truk gle, x paham ape pown... uhuhu ;p