Wednesday, March 11, 2009

aku menulis untuk kamu :p (title hanya untuk poyo2)


hah! tengok la... blog aku memang penuh gamba buku and kertas
sebab itu keadaan aku sekarang dan mungkin akan datang juga sama


tadi dapat yang ni pulak
(kanan) laporan penyelidikan orang asli
(kiri) makluman untuk klien dan persetujuan mengikuti sesi kaunseling


**harus ada kad matrik kerana baru pulang dari library :p

so itu kerja2 yang perlu disiapkan dengan kadar segera
mengenai sesi kaunseling, owh ada cerita tentunya :D
pertemuan dengan 'encik-kaunselor-muda'
(ahaha nanti aku taip2 lagi eh, bukan kali ni)

dan mengenai 'orang asli' tu, memang perlu disegerakan
draf buku kena hantar hari sabtu, then first of april nanti ada pameran
dan dengan sesenang rasa, aku ditugaskan untuk jadi usher

(pastinya kerana aku comel, ahahah -aku takde kelas arh time tu ;p)




** jumpa sorang mamat kat library tadi (kenal masa 1st year dulu
kami jadi ajk untuk sekretariat konvo time tu)
dia pandang aku, aku pandang dia... lama
tapi kami dihalang cermin kaca..
kami tak pernah bertegur sapa... pandangan mata sahaja yang menjadi pengantara
aku gelarkan dia ustaz... sebab dia memang nampak alim
aku? aku adalah sebaliknya...
hurm... dia memang comeyl :p

** i wonder lelaki baik ramai dalam dunia ni
okey aku akan jadi baik, sebab aku nak lelaki baik
(eh? aku kan memang baik)
okey2 aku baik... dan orang baik harus selesaikan assignment

daaaa... orang baik nak buat kerja
baik kan orang tu? dia menulis untuk kamu
(baik + poyo) :p

ow ye untuk kamu yang nak amek result SPM esok... all the best. jgn risau2 :D




4 comments:

Shitsurei Shimashita said...

hehehehehe..cam iklan sunsilk lah plak..dari kerana mata lalala
okey madem azie bikin itu report bagus2 ma, taking care and work smart :)

mademoiselle azieshakespeare said...

iklan sunsilk? adeyh jahil nye la rase bile bab2 tb neh, ehehe...
madem lagik? sabau je lar ;p
btw thanx

Shitsurei Shimashita said...

okeylah miss azie..saya tak guna madem lagi, ti kena lekuk, 1, 2,3 ... :)

mademoiselle azieshakespeare said...

ahahah tak kuasa nak lekuk2 :p