Sunday, March 08, 2009

don't ask me why

i don't know
i really don't know
i don't even have a word to describe it
i just don't know
so..
don't ask me why



actually ada something yang bermain-main kat kepala otak aku sekarang ni
tapi terasa sukar untuk diterjemahkan kepada untaian kata yang bisa dimengerti
aku tak tau, aku betul-betul tak tahu
kenapa


when the words were there in your mind
but u just can't describe it
it is the time ur body and soul
were not working mutually


satu je la kot:
'jangan kelirukan jiwa dan pemikiran muda seperti kami'




** mungkin terapi jiwa tidak lagi berkesan
ia memerlukan aku keluar
mencari satu titik ketenangan
hanya satu titik diperlukan

okey, aku akan dengar lagu 'nidji-laskar pelangi'
jom dengar sama-sama
(kalau takde dalam simpanan, sila cari sendiri, ahaha ;p)


** sebenar nya nak buat sedikit rumusan dari analisis aku berkaitan ini dan ini,
tapi otak aku cepat sangat berfikir, jari pula lambat nak bagi reaksi,
susah la aku nak taip

(ini kenyataan yg aku alami sekarang.. dan terima kasih untuk andrea hirata
kerana memperkenalkan aku tentang teori ini)



5 comments:

Shitsurei shimashita said...

aku ngah pikir apa yg bermain dalam pikiran anak muda skrg walaupun aku masih muda lagi.

Dakjaat™ said...

ada masalah .. sile tenangkan diri .. ceritakan kepada kami sebagai kawan2 anda... mungkin kami boleh membantu anda dari segi nasihat, membuat rujukan untuk anda... =) jangan peningkan kepala dalam usia yang masih muda ini ...

Chekgu BaniHassim said...

ko terkesan dgn isu semasa ke hape nih??
bwk2 bertenang...baru boleh berpikir dgn waras...

ijechan said...

take your time darl~ ehe

mademoiselle azieshakespeare said...

Shitsurei shimashita > ape eh? jap nak pk ;p

Dakjaat™ > thanx :D
komen kamu buat aku rase lebih muda, ahahah


Chekgu BaniHassim > macam2 isu, eheh
btw rase nye da ok kot :)

ijechan > yarh i've took such a good time :)

thanx to evryone, u all memang best :D