Monday, April 27, 2009

pertapaan tamat


Tajuk adalah tipu. Sejak bila pula aku bertapa? Haha kunun la aku ni :p

Okey paper kedua sudah lepas. Boleh simpan kalkulator sekarang. Boleh lupakan kira-kira berkenaan buat masa ini. Boleh buat-buat lupa tentang kecapahan, keikalan, Laplacean, tenaga upaya, elektromagnet, eletrik, bil elektrik.
Eh aku masih belum ada kaitan dengan bil-bil, jadi buat taktau sudah :D

Paper kedua adalah s***.. what to do? Hopefully markah latihan and midsem-test itu hari boleh membantu. Lepas ni ada dua paper lagi, tapi tak risau sangat la.. paper bahasa arab and kaunseling. Then boleh hurey horeyh di rumah (oit gi cari keje la azie :D)


Untuk entry kali ni rasa macam malas mahu taip panjang-panjang (tapi rasa intro sudah agak sederhana panjang, uwh biarkan aku :p)
Aku nak buat entry ala-ala warming up je dulu...

Aku terjumpa (ter?) gambar dulu-dulu. Zaman kanak-kanak ribena :D Ouwh saya rindu zaman itu lor...
Then aku letak dengan gambar baru, sebelah-sebelah. Puas aku belek, mana yang beza? Pipi still bulat lagi, mata tak besar gak, hidung pun tak berubah saiz gak.. Mana yang beza eh, ada orang kata aku lain.. Eisy konfius lor

Kiri : masa form five, ambil gambar khas untuk majalah sekolah :p
Kanan : bulan lepas, ini pula khas untuk konvo nanti :p




Aku agak tidak suka untuk ambil gambar saiz pasport sebenarnya. Sebab setiap kali nak ambil gambar, mesti nya 'kepala ke kanan sikit'. Bila aku dah ke kanan 'kiri sikit'.. adoit tak center rupanya kepala aku ni. And bila jadi macam tu, geram je aku nak cakap 'sengetkan la kamera tuh' hahah :p

Tapi gamba kat atas tu, aku agak suka. Tak tau la budak kamera tu dah buat apa, jadi sangat licin, cerah macam iklan fair&lovely, haha :D
(Okey seperti biasa, jangan percaya pada gambar)


Sekarang boleh compare kan dengan yang kat bawah pula. Adakah ini sebelum memakai fair&lovely?


tudung hitam selalu buat aku rasa muka aku pelik..
Nanti aku ceritakan ini di mana. Sangat la baik keluar pakai baju kurung :p


Okey, ini dulu.. mata sudah rasa pejam celik..
p/s: kalau kamu nampak apa yang beza, let me know eh
p/p/s: takyah nak buat pelik tengok muka aku kat sini, sebelum ni pun ada banyak da :p






segala yang dihasrat
tapi tak dapat
adalah nikmat
yang paling padat
-a. samad said
(nikmat, 1973)

11 comments:

Shitsurei Shimashita said...

tak berubah wajah dalam gambar cik azie.

merdekaX3!! tapi dah keja masuk balik pertapaan. hehehe!!

Ms. Azie dijemput menyertai contest di blog saya jika ada kelapangan.

chekgu Bani Hassim said...

pipi bulat cam kak noraniza idris la kut...huhu

aku kalau amik gambar kalau bulih nk elakkan senyum sbb nk elakkan nmpk chubby...
malangnye, aku asyik tersengih je..
ternampakla terlebih chubby...huhu

Anonymous said...

apapun...azie tetap cun.huhuhu...

Cikgu Ije said...

beza dulu dan kini..~ ehe.

tulus je muka masa form5 tu. skrg cun!~

mademoiselle azieshakespeare said...

Shitsurei shimashita >
itu la, rasa macam tak berubah..
tapi ada org kata nampak lain :D
belum totally merdeka lar
contest? kalau sempat la kot :)

Chekgu BaniHassim >
makin hari makin bertambah bulat :p
aku kalau tak senyum, orang kata garang, huhu

MarLadyD >
gamba je kak :D

ije >
dulu adalah kanak-kanak, hehe

Bro Framestone said...

xde beza pun muke die ek.. nk tgk muke bro x dari zaman sekolah sampai zamn nie

atok said...

haha 2 gamba kcik n bsar tu mnampakkan beza dari segi kematangan muka.
ngehe.

Ikaa said...

hihi
tade beza pon muke
same jaa
maintain gituu
ohh a.samad said!
suke beliau!
besnyaa leh amek gamba bsame same..
hee~
jelos jelos
;)

mademoiselle azieshakespeare said...

Framestone >
itulah.. ada orang kata lain,. tak faham.. heh
eh bole gak kalau nak tunjuk :D

atok >
kematangan? erk.. apakah itu
haha tanak mengaku :p

Cookie Monster >
eyh jangan jeles2..
kebetulan je pun lalu dekat situ :D

Milimilo said...

makin lame muke makin berseri..hehe..xpnah jumpe dgn mane2 org penting dlm mlaysia mcm tu hatta artis sekalipon..hihi.. :)

mademoiselle azieshakespeare said...

milimilo >
berseri? adoit ;p
memang susah nak jumpa, tapi kalau ada event berkaitan
insyaAllah boleh la nak jumpa :D