Friday, July 23, 2010

berlari ke sini..

mahu bercerita, sikit-sikit..
sekarang, rumah ada budak2 kecik.. anak-anak dari pulau labuan..
mereka memang bising, kadang-kadang tak terkawal
dua orang, macam dua puluh orang pun ada..
mulut cot-cet itu-ini, nonstop..
tak penat ke budak2 ni?


sometimes saya wonder la juga 'can i be like them?' punya 'semangat' itu...
saya seakan kehilangan sesuatu.. (biarkan dulu.. karang saya cari, huu)

budak2 itu, sangat la aktif.. berlari ke sana sini..

bila malam, entah pukul berapa baru diorang tidur, yang pasti saya tidur dulu, hahha..
tapi bila tengah malam, ada la yang akan berbunyi..
gatal sana, gatal sini.. nak minum la.. sabar-sabar..
dan saya.. apa lagi yang dapat dibuat? layankan saja la..
dah malam2, dua2 ada di kiri dan kanan saya, huu..





No comments: