Friday, March 16, 2012

senyum

Bismillahirrahmanirrahim..
*senyum, sambil memikirkan ayat paling sesuai untuk ditaip :) 

last night, i've browse through everything yang pernah saya taip di sini 
segala kenangan yang membuat saya tersenyum, betapa rajinnya saya menaip suatu waktu dulu, walau hanya pada perkara-perkara yang langsung tidak penting :) 

so, now i'm trying to get that momentum back 
saya tidak lah dapat menjanjikan yang saya akan selalu menaip lagi di sini, tapi cukuplah untuk mengingatkan saya jalinan huruf hari ini akan meninggalkan suatu cerita untuk saya kembali senyum suatu masa nanti *epik gila kot rasa taip ayat camni, kah3 
jadi marilah kita menaip segala yang terbaik, hee.. 


tiga tahun saya 'kembali-ke-sekolah', dan tiga tahun jugalah masih memegang title GURU KELAS, tetap dan masih belum dipencenkan :P

kalau mahu tahu kedudukan kelas mereka, tengok saja kuantiti pelajar perempuan
'semakin ramai pelajar perempuan, semakin depan kelas itu' ok pleaseeee no offense :P

ok itu saja untuk entry, kahkahkah apa ni?
azie, intro macam nak taip panjang je, (saya kehilangan kata-kata)


* berdebar menanti 21hb mac
(ini ukuran pertama saya, berjaya atau tidak)
hanya mampu mendoakan segala yang terbaik 
bagi semua pihak... 

2 comments:

cm said...

CM dah 23 tahun jadi cikgu... sekarang pun masih memegang jawatan guru kelas.. ada orang cakap, buat buku register cincai-cincai, baru PK HEM pencenkan kita dari jadi guru kelas. sanggup ke??

mademoiselle azieshakespeare said...

tak sanggup la kak kalau nak buat sengaja-sengaja macam tu, hee..