Thursday, September 06, 2012

menyintai apa yang ada :)

dialog dalam kepala:

A: K tak datang ke?
B: tak, dia demam, cikgu
A: demam? start bila demam nya? semalam macam ok je
B: lepas cikgu marah semalam
A: err..
B: cikgu taktau ke?
A: what?
B: K suka cikgu, dia tak boleh tengok cikgu macam semalam
A: ... (termenung)
B: cikgu, i'm telling u the truth
A: ok, accepted, and i'll do the same. saya pun suka korang
B: maksud cikgu?
A: ye la, saya suka korang, macam K suka saya (on slumber face)
(saya suka K, tapi tiada apa yang mungkin terjadi, kerana rasa itu hanya tersimpan di situ)

*please note that this is only an imagination :)



kadang-kadang, ada masa-masanya kita membenci apa yang kita miliki
be it a person, surroundings, works
tapi, apa pun keadaan nya, kita haruslah bersyukur, supaya Tuhan kurniakan segala yang terbaik buat kita..

ada masanya, saya memang tidak menyukai apa yang saya lalui setiap hari
but i have to accept it, face it dengan sepenuh jiwa :)

well, 'stressed is desserts' spelled backwards

No comments: