Tuesday, February 10, 2009

journey to the center of earth

mari melaungkan keriangan

today, i'll make a journey...
a journey to the center of the earth... bole ke?
ahahah karut jek aku ni ;p
(tapi kalau bole alangkah best nye, and lagi best kalau kat sane cantek macam dalam filem tuh)
sape tak tengok lagi, pandai2 carik eh, ahahah jahat

tgah2 hari kang i'll be out of campus,
esok gi sekolah! (waah sangat teruja dengan perkataan sekolah ;p)
ni sume because nak siapkan assignment subjek kaunseling tu
kalau sempat, aku akan serang dua buah sekolah esok
tapi depend on time la, coz esok juga kena berkejar semula ke sini
(khamis ade klas lor..... uuuu baru nak lelame tgok budak sekolah ;D)

first school da confirm (atas jasa baik u darling -ahahah aku bodek lagik
kang tunggu aku, aku takut sorang, uhuhuh)
another school kena tunggu jawapan nye malam kang
(nak confirmkan whether the counsellor will be at school or not tomorrow)

and because of this tugasan jugak, semalam aku langsung tak tidur...
uh sangaat penat tau.. just nak siapkan 5 soalan...
bukan ape kena la buat back-up answers gak,
kot2 la kaunselor tu tembak aku semula

tapi sambey2 tu aku mengonline sepenuh perasaan, ahahah aku sangat suker ;p
tadi dalam kelas (haiya haiya bil'arabiah....) ambil port blakang2, snang nak pejam2 mate... lagi2 aku suker...
ustazah tu tak marah coz time die minta nak tanda buku, aku da siap -statement riak ;D
(psssst time tu orang depan tak siap lagik)
(ya ampun sungguh jahat haku ini)

karut je lar ;p
keyh i need to pack barang2 and ready to go

try la cni

****dengar lagu kaiser chiefs
(aku tinggalkan lagu ni utk korang,
ape motif pown aku xtau, ahahah ;D)
ruby, ruby, ruby, ruby
(ow mesti kak ruby tgah menyahut neh)

2 comments:

Anonymous said...

azie sayang..ko nak aku bantu macam mana?
aku bleh jer tolong ko..no hal la..kawan2..papahal ko contact aku...0128958384

mademoiselle azieshakespeare said...

waaaah ade org syg me?
hiks ;p thanx dear ;D