Monday, February 09, 2009

pagi yg seronok...


since arini cuti (thaipusam), aku xde pape plan,
nak kua, malas...
kang ramai plak org tgah berayer ;p

then nak blik smula ptg kang mesti kna masuk tin sardin..
memikirkan situasi2 berkenaan
(sambil nyanyi lagu bunkface),
so aku plan aktiviti paling best...
> bermalas2 and tdo lelame
eheheh toplist activity ;D


but then, dalam 7.20 pg, phone bunyik...
adoit ni mesti pacik celcom nak kasi iklan rihanna lagik
dalam malas2 tu aku capai gak
"beb...bleh r u bli tiket ~ .................."

ha kan aku da kate mesti pacik celcom,
huh ingat aku nak ke pegi konsert2 neh, konsert sorg2 bole ar ;p
tarik anak tikus~ smbung tdo~

tapi, cam pelik... nape pacik celcom tulis 'beb'? da tu bhs cmpur2 plak tuh?
xleh jadik ni, kna bace semula

ow owh... rase cam nak jerit, yeah!
seronok...
kerja aku bakal jadi mudah
yeah, nak joget2~
nak dansa2~
nak shuffle2 ?
hiks karut ;p

pagi2 da putus fius ;p

thank u darling, u memang sumone yg i can rely on
i suker u lbey ar, ahahah
(ayat bodek x hengat donia)
siyes aku sayang ko lbey
x sia2 ko duduk skola, hiks ;p
(terima lah kutukan dari haku kalau ko tak tolong -kunun je lar)

lpas bc msg yg sgguh m'girangkan hatiku (ecewah),
trus aku x bley tdo
so kna tuka aktiviti,
yg juga aku suker... suker sgat2, eheheh
buka langsir luas2, kasi angin pagi masuk....
(sambey skodeng macik cleaner kt blakang...
uh uh die kasi bau clorox longkang tuh, tahan je lar..
kalau tak, sape nak bersihkan longkang tu, time kasey macik)

then buka pc
first check the mail
buang sgala message karut2
reply ape yg patot, uh saye sangat suker ;D

cari news plak, buka utusan
tak abeh lagi cite 'patik mohon derhaka'
aku taknak komen pape, bukan tak amek tau
tapi biar la orang lain yang bersuara ;)

klik2 lagi... aku jadik jeles,
jeles melampau....
jeles kat mamat gamba bawah ni
nak tau klik sini

tgok la betapa riak nye beliau
(padan la kalau ko nak gumbira pown)
aku plak tak pasai2 nak jeles,
bukan aku masuk pown contest tu, ahahah

stop the crapping-mapping cik azie ;P
arini on the list...
> find more sources on-that-assertive-things
> create the questions for that-so-to-be-call-interview
> complete the notes (counselling, quantum mechanics N electromagnetic waves)
> try to do the exercises given by prof. ibrahim

uh banyak nyer, bole ke aku buat ni?
list kan je dulu,
dream on... keep it... make it real...
yeah!~ i'll do it ;D

6 comments:

rantong said...

Sekadar ingat mengingatkan. Sambil berblog, jangan lupa selalu berdoa untuk saudara kita di Palestin. Doa Qunut Nazilah

“Ya Allah, sesungguhnya kami bermohon pertolongan Mu, kami meminta ampun kepada Mu, kami memohon petunjuk dari Mu, kami beriman kepada Mu, kami berserah kepada Mu dan kami memuji Mu dengan segala kebaikan, kami mensyukuri dan tidak mengkufuri Mu, kami melepaskan diri daripada sesiapa yang durhaka kepada Mu.

Ya Allah, Engkau yang kami sembah dan kepada Engkau kami bersalat dan sujud, dan kepada Engkau jualah kami datang bergegas, kami mengharap rahmat Mu dan kami takut akan azab Mu kerana azab Mu yang sebenar akan menyusul mereka yang kufur Ya Allah, Muliakanlah Islam dan masyarakat Islam. Hentikanlah segala macam kezaliman dan permusuham, Bantulah saudara-saudara kami di mana sahaja mereka berada. Angkatlah dari mereka kesusahan, bala, peperangan dan permusuhan.

Ya Allah, selamatkanlah kami dari segala keburukan dan janganlah Engkau jadikan kami tempat turunnya bencana, hindarkanlah kami dari segala bala kerana tidak sesiapa yang dapat menghindarkannya melainkan Engkau, ya Allah.”
Sumber: JAKIM
View Profile: Rantong


Sekadar berpesan-pesan. Doa mengelakkan daripada difitnah orang.

"Ya Tuhan kami, janganlah Engkau jadikan kami (sasaran) fitnah bagi kaum yang zalim, dan selamatkanlah kami dengan rahmat-Mu dari orang-orang yang kafir." Surah Yunus, ayat 85 dan 86
View Profile: Rantong

mademoiselle azieshakespeare said...

thanx .... ;)

cik afeera said...

ahahahaha...i oredi know u love me more~!!

sementara aku masih d cni....sila2 lar mnta bantuan~!!

hahahaha......ko saje jer puji aku sbb ko nk mntk tolong aku lagi kan~~ lalalala

mademoiselle azieshakespeare said...

la la la~ mnyanyi riang ;D
ko nk ke mane la lpas neh?
;p

cik afeera said...

nk g carik cinta abadi~!!hahahaha

mademoiselle azieshakespeare said...

wah bagus2
teruskan perjuangan ;D