Sunday, March 15, 2009

akhirnya ku menemukanmu :)



yes! akhirnya aku telah berjumpa pilihan hati
see... aku sangat suka
owh aku tersangat suka :D
oleh kerana aku suka, aku nak nyanyi2






aku terlalu suka
hingga meninggalkan dia yang dulu tanpa pesan
tanpa sempat merakamkan gambarnya

aku mohon maaf pada dia yang dulu..

kamu terlalu garang untuk aku

setiap hari aku pandang, aku sakit mat
a
dan itu memungkinkan aku menambah power spek mataku
owh aku tak mau.. aku tak suka pakai spek
aku mohon maaf, dia yang dulu....

walau apa pun, aku akan kenang kamu

kerana kamu telah berjasa pada aku



see... inilah dia yang baru
dia masih lagi merah.. tapi tidak semerah yang dulu
(maybe kamu kata bukan merah pown :p)
dia tidak segarang yang dulu

dia lebih lembut...

owh aku suka... aku sangat suka :D

walaupun dia nampak agak suram

tapi dia meyakinkan
aku..
bahawa aku adalah seorang perempuan

(suka poyo2 ar ko :p)



well to say.. i've fallen in love
with this new colour of my blog..
kamu rasa tak cantik? ahah apa aku kisah?
aku dah suka :D

harap2 tak jumpa yang lain dah

cerewet arh nak tukar2 ni, lagi2 aku nak yang dah ada dulu tak hilang

kekurangan yang baru ni ialah huruf yang kecil
(harap bersabar dengan itu, eheheh)



ini yang dulu.. sangat merah dan garang :p





**hari ni mahu keluar, jalan2
release tension sikit...

coz draft yang aku buat tu salah, ahahah

(tapi takpe, baru draft :p)

***owh nanti aku datang ke blog2 kamu eh

and terima kasih banyak2
untuk semua yang follow blog aku
i really appreciate it :D



7 comments:

:: Lya Zara :: said...

ces.ingat kan da jupe pakwe!
hehehe.

cm said...

cantik....................
berbunga-bunga lagi...
dalam hati pun berbunga-bunga juga kut?

Cikgu Ije said...

sweet yang ni. =)

lembut je. ehe

Mr. BLB said...

waa,kmu sgt2...romantica!!hhahaa

mademoiselle azieshakespeare said...

::LiYa:: >
pakwe? eheh lambat sket kot :p

cikgu_math >
thanx...
dalam hati? penuh daun2 je
takde unga pown, uuhhuu :)

ijechan >
thanx...
memang saja nak tuka yg lembut2 gitu :D

Mr.shari >
romantica?
uwh i'll take it as a compliment
btw, thanx :)

chekgu Bani Hassim said...

tgh gatal tgn la ni ek??
godek2 jgn smpai jahanam dah le..
hehe

mademoiselle azieshakespeare said...

lbih kurang camtu lar...
geram je nak tambah2 lg. ehe