Friday, March 27, 2009

antara dua insan


source: my pc :P


dua insan berbual mesra
berbincang berjam-jam lama

dua insan berselisih bahu
masing2 buat tak tahu

dua insan ingin bertemu
apakan daya jauh beribu batu

dua insan hari2 bertemu
usahkan tegur pandang pun tak mahu

dua insan bekerja bersama
kedua-dua tak tahu nak buat apa

dua insan saling memandang
apakan daya ada cermin penghadang

dua insan dah lama bersama
tapi tak faham apa sikapnya

(okey ini bukan aku tulis.. tapi maaf, aku lupa dari mana aku dapat, heeee :p)




ini encik pj selamba bagi.. aku kutip saja :D
orang bagi, takkan kita nak jual mahal pula taknak ambil, kan?
btw i kept imagining..
if i kiss the frog, will it turn to be a prince charming?
ahaha okey karut saja :p







** tentunya there's something else
there.. still.. in my mind


8 comments:

kirana said...

Alaaaa...ingatkan ni cite azie ngan kawan azie.. Org tulis rupe nyer.

piKOk said...

mula2 baca, igtkn azie yg reka sdiri sajak kat ats tuu..
hehe..

mademoiselle azieshakespeare said...

kirana >
nak tau cite kawan2 ke?
nanti2 la kot, eheh :D
tapi, ni pun ada la relate gak

piKOk >
copy paste je..
tapi lupa da dari mana
dapat masa nak buat assignment ritu :)
nanti la sy tulis sendiri :D

ijechan said...

best la baca hal 2 insan tu.. source from ur pc ea? haha. =P layankan je la!!

mademoiselle azieshakespeare said...

ijechan >
niat nye taknak buat plagiat,
tapi tu la tak ingat ambil dari mana, heee
best kan :D

PJ selamba said...

eh apa pulak karut
betul ape...
yang penting, kiss dulu kodok tu...
haha

Dakjaat™ said...

hohohohohoh! ;p indahnya kata...

mademoiselle azieshakespeare said...

PJ selamba >
gamba aje pown, bole lar
kalau kodok btoi, tanak arh
ahaah :p

Dakjaat™ >
indah kata untuk dibaca
tapi bukan aku tulis :p