Saturday, March 28, 2009

lagu dalam gelap, ehee :D

tutup lampu awal malam ni? sejam je pun..
aku bagi lagu dalam gelap eh :p
lagu yang cumeyl pastinya :vv58.gif:




Hai kawan
Jangan takut jangan resah
Bila lampu kamar mulai dipadamkan
Ku kan s'lalu menyanyikan lagu ini
Hingga nanti kau tidur
Berselimut mimpi

Jangan lupa esok kita punya janji
S'makin cepat kita tidur
S'makin cepat kita bertemu kembali

* :
Berdoalah sebelum kita tidur
Jangan lupa cuci kaki tangan mu
Jangan lupa doakan mama papa kita
( 2X )

Jangan takut akan gelap
Kar'na gelap melindungi diri kita
Dari kelelahan

p/s: aku sangat malas untuk bercerita panjang2.. nanti2 lar



:vv7.gif:*** tutup lampu..
tutup mata, ehehe :D

4 comments:

piKOk said...

haha..
sgguh sesuai lagu niey utk mlm niey..;p

Dakjaat™ said...

Baru jer lepas 1 jam lebih .. .apa yang sadisnya .. tak ramai yang menyahut seruan yang telah dihebahkan semenjak 2 minggu lepas.. kecewa giler ngan perangai sesetengah orang malaysia yang macam haram nie.. kalau pasal Palestine jer, bukan main lagi nak sumbangkan itu ini sampai masuk tv untuk dapatkan publisiti murahan yang lagi terus daripada SLUT! .. tapi dalam soal ini ... takde plak?? ... Dakjaat rasa, golongan yang pentingkan diri ini memang cilake giler...

the end..

Chekgu BaniHassim said...

tak elok malas2...
tutop lampu dan tidoo je...haha

mademoiselle azieshakespeare said...

piKOk >
lagu yang cumeyl, kan?
eheheh :D

Dakjaat™ >
semua orang hak masing2 untuk bersuara
dan memberi pendapat :)

Chekgu BaniHassim >
nampak gaya nya tak bole tido
sebab lampu dah ada, ehehe