Tuesday, March 31, 2009

busy kah orang itu?

hari isnin iaitu semalam, dapat satu misi yang perlu diselesaikan
iaitu mencari Ustaz Khairi di Pusat Islam
(siapa ustaz ini dan apa kaitan? semuanya berkaitan pameran itu)


sorry view tak cantik.. nanti aku bawa kamera ambil gambar cantik2 kat sini eh :)

aku pergi ke masjid universiti lepas habis kelas petang semalam
seingat aku, last pergi masjid masa kakak and abang hantar balik (bulan berapa aku tak pasti)
tengah2 duk cari pejabat tu, da azan asar :)

call Ustaz Khairi coz dah petang, takut da balik
dia tak angkat, aku plak agak cuak.. dah alang2 aku kat masjid, biarlah jumpa terus
tak lama lepas tu ustaz call balik, kata dia kat luar..
minta datang esok (meaning hari ini... selasa)

on the way back to college, lalu la tempat yang bakal jadi tempat pameran kami
booth dah dipasang, besar :D


ini dia booth kosong.. papan tanda pun tak letak lagi

ini papan tanda untuk kumpulan kami.. petang semalam still atas lantai lagi
time aku lalu lagi pagi tadi, dah dipasang kat atas tu


then petang plak, dapat *kita panggil polistren ke?* untuk hiasan booth itu
so aku mengadap la huruf2 itu.. paste and cut :)

huruf2 yang membuatkan bilik aku serabut :p

untuk hari ni plak, aku suruh membe sorang tu jumpa Ustaz Khairi
(hopefully dia pergi)

and malam nanti kami akan mula memenuhkan booth kosong tadi :D
actually tadi ada group yang da mula buat kerja pun...





*** minggu yang agak2 busy
ouwh busy kah aku :p
**esok (rabu) and khamis ada pameran
khamis (malam) ada test bahasa arab
jumaat ada presentation kaunseling
soalan tutor medan and kuantum mekanik belum siap
waaaa weyh aku nak tiru korang :p


5 comments:

Cikgu Ije said...

good luck! best gak ramai2 wat preparation utk pameran tu. bab nak jaga booth tu la yg mls nya. ehe

Shitsurei Shimashita said...

wonderpets bekerjasama..weee :)

mademoiselle azieshakespeare said...

ijechan >
tau xpe.. sangat malas nak jaga
btw, thanx :D

Shitsurei shimashita >
ahah layan katun ;p

chekgu Bani Hassim said...

buat pameran kene ramah tamah sket...
kalau jual barang lagila kene buat muke tembok...

mademoiselle azieshakespeare said...

Chekgu BaniHassim >
memang pun...
sampai jatuh dagu duk senyum
ahaha :p