Monday, March 23, 2009

mungkin kerana aku sudah biasa

aku letak gambar last dulu eh...


this is the souvenir i got for the dinner last night
(tapi belon tu, aku kutip je dengan slumbe... i kan super-duper-senior, ada ke nak marah :p)

ABADI stands for 'Aminuddin Baki's Annual Dinner of Inspiration'
tema kami ialah 'Heart of Gold'

(warna -hitam, putih, merah, gold)



actually, aku nyaris tak pergi

sebab tangan baju aku dah terbakar

ok, mungkin aku careless (mungkin ?)

tapi aku tetap nak kate, iron tu dah tak boleh harap

banyak baju aku dah koyak

and setiap kali jadi, aku rasa geram

tapi semalam, aku buat taktau je...
'mungkin kerana aku sudah biasa'


then dalam masa yang singkat,
kena fikir kan cara macam mana nak cover

minta benang kat membe, jahit sikit...

:vv31.gif:and malam nye, terpaksa tukar cara tudung
terbakar di tangan kanan, so lebihkan tudung itu di belah kanan
senang, kan :D

(tak payah susah hati fikir tak join)



sila akui bahawa aku lebih tinggi dari ko, ahahah
cik sahabat yang paling rapat dengan aku kat sini

kami satu kolej, satu fakulti, satu negeri :D



selepas empat tahun aku join dinner kolej

aku nak katakan yang this is the worst ever

ok 'mungkin kerana aku sudah biasa'

tapi aku terasa banyak sangat yang kosong, tak lengkap...

yang banyak adalah perempuan2 seksi
(wah hape neh?
eksploitasi terhadap perempuan.. tapi mereka perempuan2 itu merelakan)
:vv20.gif:
macam biasa, akan ada formal and informal part
masa formal part,
ada la ucapan dari pengetua kolej, TNC.. bagi2 hadiah

masa TNC berucap, beliau ada sebut lebih kurang maksud nya macam tak diberitahu tentang tema kami, kalau tak beliau mungkin akan ikut tema

(i wonder, diorang tak beritahu ke?)


time informal part plak
(VVIP semua dah balik, tinggal kami2 je)
aku nak kata yang that MC seakan tak berupaya
nak tarik kami2 untuk terus stay

words yang digunakan pun tak sesuai

(mungkin mereka terlepas pandang, tapi tiada tarikan2 berkenaan)


aku and kawan aku keluar agak awal

tak lama selepas VVIP keluar
nak tunggu apa lagi pun?
kawan2 seperjuangan kat kolej pun ramai yang dah keluar

(most of them tiga tahun je kat sini)

lagi pun kami ada kelas pagi isnin...
:vv50.gif:balik tidur lagi best, eheh



:vv16.gif:

***ini muka sudah kenyang, so no more red lips, ahaha
aku datang hanya untuk makan

so i don't care about any other things :p


**and muka ni juga dengan slumbe nye

main sepak2 batu yang diorang lekat kat belon2 tadi

'mungkin kerana aku sudah biasa'


7 comments:

Shitsurei Shimashita said...

jd cover gimana lengan tu..anyway memang nampak glam glew azie for that function..happy belajar cheers up!

p/s iron tu campak jer dari awana..hehehehe
no good

Shira said...

mungkin kerana saya belum biasa =D hikhik

stay cute babe =)

mademoiselle azieshakespeare said...

Shitsurei shimashita >
sy lebihkan tudung tu sebelah kanan..
buang iron tu? dua bulan je pun lag, bia la dulu, eheh :D

✿ Rara ✿ >
lama2 kamu akan biasa, eheh
btw, thanx :D

atok said...

wooww!
merah membara.
hahahhaa

mademoiselle azieshakespeare said...

:D

Shitsurei Shimashita said...

kreatif cover line yer :)

mademoiselle azieshakespeare said...

mesti la.. :D
rugi kalau final year tak gi, eheh