Wednesday, April 15, 2009

invitation.. yeah :D


semalam (last night) dapat wedding invitation
dari kawan lama
bertarikh 10 mei 2009.. pergi or not? dunno yet :D

semalam juga dapat this invitation... yeah, KLIBF again :D
sangat eager menunggu, okeyh



jemputan ini datang dari karnaDya
aku pun lupa
sejak bila register, eheh :p
so here it is :D


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua warga KarnaDya,


Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2009 akan berlangsung pada 17 April hingga 26 April 2009. Pihak KarnaDya ingin menjemput semua ahli KarnaDya datang ke booth kami bagi memeriahkan lagi pesta buku.

Kali ini, KarnaDya menyediakan beberapa produk baru untuk pembaca sekalian termasuk 'Chick-Lit', Novel Grafik, dan Buku Mewah/Coffee Table book. Novel-novel terbaru dari penulis-penulis profilik (Aina Emir, Mimie Afinie), serta buku-buku inspirasi dan novel awal remaja terkini turut berada di booth kami di Ground Floor, PWTC.

Dapatkan buku-buku keluaran kami dengan diskaun-diskaun yang hebat. Jangan lupa temui penulis-penulis kami di sana. Sebarkan maklumat ini kepada rakan-rakan anda!

JUMPA DI SANA YA!!!

okeyh jumpa di sana...
tapi mau beli buku ape eh? fikir2 :D
maryamah karpov belum ada translation
kalau manikam kalbu pun macam best gak
eisy suda tatau nak beli buku ape lor :p



ini KLIBF '08 (last year punya)

tahun lepas jumpa abang fasi time program kat matrik dulu, dekat booth karangkraf
and aku pun tegur je la.. da orang aku kenal, heh


p/s: macik, nak join tak?
heh kasi panas (sebab suda tau mesti tak bole punya :p)





*** nak pergi.. weekdays or weekend?
weekend mesti ramai orang
tapi.. duit aku cukup ke tak ni? ahaha

10 comments:

Shitsurei Shimashita said...

memang best gi pesta buku ni...tapi skrg xda geng lah nak gi. Jd melilau sorang2 jelah nampaknya.
harga leh dikatakan berbaloi ngak.

Blog Eazy Izzuddin said...

pegi sahaje deh..
joms..
se u there...
xD

Cik Bulat said...

Pesta buku best!!
kebanyakan bku2 ade kat sana..
xpyh susah2 pi cari buku kat kedai buku satu2..

Ikaa said...

wahh besnyaa pesta buku
saye suke buku
tp salu xdpt gi psta bku
tlepas jerk
adehh

atok said...

atok da 3 taun x miss g cni.
smpai da bosan,sbb wat kat pwtc.
balek dary sane,x taw nk wat pe da.
huhu

mademoiselle azieshakespeare said...

Shitsurei shimashita >
sy pun gi sesorang jek last year
mana ada membe yg minat ngan buku2 neh
tapi memang best ar, sedar2 da byk duit abis :D

Eazy Izzuddin >
yup akan pergi..
tapi xtau lagi ari ape :D

piKOk >
yup.. banyak ada and murah2
magazine yg da lpas2 pun ade :D

mademoiselle azieshakespeare said...

Cookie Monster >
kali ni ika pergi la..
lama tuh.. sempat2
eheh :D

atok >
balik dari sana, baca la buku
uhuhu :D

Milimilo said...

bestnye book fair..salu xdpt pluang nak pergi sbb umah jaoh dr kl..kan best dy buat book fair tu mase org tgh blaja kat cmpus..haduyai..

scandal azie said...

p/s: macik, nak join tak?
heh kasi panas (sebab suda tau mesti tak bole punya :p)
aku taw ayt ni ko tuju kat aku kan yang???huhuhuhu...u oredi know that i can't go~!!aku rase cam nk ngamok jerk kat skolah neyh~!!apehal derang nk wat LADAP time aku nk g sane~!!mencik!!mencik!!mencik!!


pssstttt....kalo aku ponteng LADAP leh x??hehehehe

mademoiselle azieshakespeare said...

milimilo >
xpe2 nanti mili naik gombak plak, kan?
next2 year bole la pegi :D

scandal azie >
(oit name tak bley bla langsung.. bile masa plak aku ada skandal? :p)
aku pun tak pegi this weekend lor..
maybe weekdays or maybe hari2 last itu
nak join? jom arh :D