Saturday, April 18, 2009

till we meet again :D

i went home, for a while..
saying goodbye to those little angels, and for sure my sis too :D

yarh mereka telah terbang ke negeri timur malaysia itu
(bukan negeri pantai timur semenanjung, okey :p)
on saturday evening.. about 6.30 p.m

honestly said memang ada rasa sayu2 gitu
what i can do.. doakan keselamatan dan kesejahteraan mereka :)


faces that i will always miss.. mu'az and afza' *suffuse*

di KLIA.. ada mak, abang, adik, acik (my uncle) and family,
dan sepupu2 dari PJ dan Putrajaya
(with the little angels too, anak2 la maksud aku :D)

then menunggu la sambil borak2, lari2 (ini aktiviti kanak2 :p)
klik2.. flash dari dua kamera.. aku nye kamera tertinggal dalam kereta, cheit

bila dah sampai masa, tears here and there.. aku? tahan sedaya upaya la :p
and yang paling syahdu, semestinya mak
ye la, budak2 tu pun sebelum ni memang dengan mak
dari diorang lahir, ada mak
lagi2 bila abang ipar tukar ke sana, kakak duduk rumah dengan mak
(time tu kakak belum dapat tukar lagi.. so dia pergi kerja berulang dari rumah, abang hantar and abah ambil)
budak2 tu dah pergi kedai dengan mak, bising2 time mak sidai kain kat luar
mengacau mak masak kat dapur

dengan aku? ada lah, bila aku balik rumah
cari aiskrim kat kedai dengan budak kecik tu
main kat taman, bawak dua2 sekali
menyibuk time aku baca buku
those memeories.. yang pasti nya akan jadi memori
sampai satu masa.. akan bertemu lagi :D


gambar tahun bila ntah.. adik pun tak berjalan lagi :D
kakak aku memang cumeyl :D ...dan sila abaikan muka monyok itu :p



then dari KLIA, abang hantar balik kampus
dalam kereta, macam2 suara abang and mak.. aku and adik kat belakang diam jek
mak kata, abang ipar aku tu maybe boleh tukar ke sini semula kalau dinaikkan pangkat
abang jawab 'tepon najib, minta naikkan pangkat dia'
haha suka hati abang aku tuh.. sebenarnya dia pun macam tak boleh lepas gak *suffuse again*

dan perjalanan ke kampus tadi rasa macam pelik
rasa kosong
sebab biasa nya ada budak kecik dalam kereta
tapi tadi takde...


okey.. aku rasa perlu stop sekarang.. tak bole taip lagi
before the suffusion become tears..







*** i have to say sorry to my dear friend
i knew that she is extremely happy right now
but i can't put the same feelings
aku tersangat mengahampiri 'full of tears right now
i am.. self-centered me.. i am sorry
i am happy to know that she is happy
but i do hope that she understood

6 comments:

Ikaa said...

ish..
sedeyh lak bace ini..
isk3..
tih len hari leh jumpe..saba..saba..
:)

chekgu Bani Hassim said...

aloloh...
siannnye...sedih yea

hapuslah airmataku...huhu

Cik Bulat said...

sobs..sobs..sobs..
ak pun turut sedey..

mademoiselle azieshakespeare said...

Cookie Monster >
eh jangan la sdey sama
nanti raya jumpa kot
(ecewah sukati jek :D)

Chekgu BaniHassim >
sayu sket je
takde la sampai air mata tu :D

piKOk >
eh jangan nangis...

cik afeera said...

air y d cincang xkn putus.....ececewah.....tadek kene mengena ngan entri... :D


errrr maksud aku.....jauh cemane pon....kalo dh nmnyer keluarga tu.....1 ari nnti kompem akan jmpe gak :) dh ok ke blom neyh??huhuhu

mademoiselle azieshakespeare said...

cik afeera >
kalau yg pasai ni, da ok pun..