Wednesday, January 20, 2010

saturday the 16th


life sekarang memang agak hectic..
kadang2 tu rasa macam tak cukup tanah je nak berjalan..
nak rehat apatah lagi...

nak menaip kat blog pun, ntah berapa kali aku save as drafts je, sebab cerita tak bertaip habis...
nanti la... entah bila, huuu....

tapi tu la nama nye life...


dan dalam pada aku sangat busy dengan segala cerita kat sekolah, segala kerenah students,
ada cerita kat rumah yang buat aku tak tahu sama ada perlu tersenyum atau pun tidak...

mungkin dah sampai masa untuk aku fikirkan..
makin lama, bukan makin muda...

tapi bila jadi dalam masa terdekat ni, memang agak susah untuk aku berfikir...
mungkin juga sebab terlalu banyak benda kat kepala, entah la...


cerita hanya dengan satu ayat
'ada orang nak tengok kamu.....'

as a young lady yang memang tak terikat dengan sesiapa, memang statement tu buat aku agak cuak....

bila ingat balik, macam agak kelakar la juga...
it's all the family arrangement, klasik je rasa and kami main jeling2 dari jauh je, hahah memang rasa nak gelak bila ingat balik.... dah la tempat nye di hospital, huuu

petang tu pula, aku agak comot, pakai baju pergi mengecat kelas lagi, heee...
and buat habis maintain, macam takde ape2, terus je main dengan budak2 (all the cousin yang kecik2)..
and mamat tu pula, slumbe stare orang, huu nasib baik la aku ada immune yang bole buat 'ala-ala-tak-nampak' and 'tak-rasa-apa-apa'

kalau ikut dari cerita cousins, dia memang ada la ciri2 yang ada dalam list aku :p
tapi entah la, banyak kena fikir kalau benda jadi pun...
aku memang tak cakap apa2, tidak mengatakan 'ia' dan tidak mengatakan 'tidak'
bile cousin aku buat survey kat family, kakak kate 'ok je'
mak pula angguk kepala, abang kate 'ikut la' tapi bila tanya lagi, abang jawab 'belum lagi' hahaha
dan sekarang memang aku jadi mangsa usikan dengan cousin2 ini, huuu...

actually mamat tu kira sedara la juga
tapi relation nye sangat jauh...
entah aku pernah jumpa dia ke tak, aku pun tak tau


yang pasti sekarang ni, perasaan adalah undefined dan words adalah undecided
memang mulut boleh kata 'lantak dia la' or ape2 lagi yang berkaitan, tapi dalam hati memang aku betul2 taktau....






entah kenapa, petang ni duk layan lagu ni.... creed


**ya Allah, berikan aku petunjuk....

3 comments:

Cikgu Ije said...

haha. kelakar ada immune yang boleh buat2 tak nampak. =P

go go. choose the right person. =)

Azuan said...

main jeling3 << saje yea bikin ak jeles wakaka..

mademoiselle azieshakespeare said...

ije
> hee immune yg kdg2 bole gune..
btw thanx :D

AzuanBudakMemandai
> eh, ada org jeles ke? hahha :p