Wednesday, April 21, 2010

mereka adalah warna hidup saya :D

saya nak senyum.. kalau boleh, biar sampai telinga

kadang-kadang memang rasa down pun, tapi terima je la ape pun yang jadi..
believe that there'll be time for you
it's up and down of life..

macam hari ni..
kalau ikutkan memang rasa bukan di atas, but at least ada word yang buat aku senyum

'saya mula suka fizik'

ayat ni memang nampak simple, tapi untuk cikgu nya, it makes me smile (senyum dalam hati yang sangat banyak bunga-bunga)

bukan apa, fizik ni subjek yang agak susah..
ramai je yang da pening2, minta kelas tambahan, minta more exercises..
dan ada juga yang pernah cakap 'orang gile je yang belajar fizik'
meaning, yang mengajar fizik ni adalah 'orang-super-gila' la eh? huu
ada gak yang tiap kali kelas je, 'cikgu, saya tak faham apa2'

tapi bila dengar je words kat atas tu, dah buat aku senyum, senyum lebar...

betul la orang kata, words adalah pedang yang paling tajam
kita mungkin takkan terasa dengan perbuatan orang, tapi akan mudah terasa dengan perkataan nya






it's only words... :D
and words are all i have
to take your heart away (i hope :D)





till then,
azieshakespeare..

No comments: