Wednesday, May 12, 2010

dear, dear

macam ni la, bila kita deal dengan manusia
ada ups, ada downs..
ada senyum, ada tangisan..

and unfortunately, tak tau nak kongsi dengan siapa
so, biar la saya tarikan jari jemari di sini..

ye, saya bengang.. dengan mereka!

students tak pandai, memang saya bole je terima semua kenakalan
sebab saya tahu itu lah mereka..
saya terima semuanya.. segala keburukan itu..
tapi masalah bila students yang pandai
orang akan expect segala yang terbaik dari mereka..
dan bila mereka melangkaui expectation itu, ________________
(hurm sila lah isi kan tempat kosong berkenaan)

kerana saya bukan peluah perasaan yang baik
jadi saya tidak mampu untuk meneruskan kata

rasa.. bagi saya terlalu dalam, sukar untuk saya cerita kan
tapi berat untuk saya simpan semua nya..

thinking..
mereka juga manusia biasa..
far from perfection..
they did mistakes, so do i..
fair and square, round and times square..
(azie, sila serius bila buat ayat serius :p)



p/s: kalau rasa tak faham
tak perlu susah2 untuk memahami
kerana saya juga agak tidak faham dengan perasaan sendiri sekarang....





** semalam senyum, suke..
masa tunggu bus
ada orang tanya 'form five ke'
heee :D

No comments: