Thursday, June 03, 2010

amin kan doa saya.. :)


ini bukan perkara mudah, saya tahu..
membuka hati, bersahabat..

bukan menyombong, tapi inilah saya susah nak berkawan, sukar..

kalau orang kata 'nak kenalkan dengan ....'

ayat macam ni pun dah buat saya diam

saya selalu tak tahu apa nak jawab

perlukah saya berkawan, patutkah saya berkenalan?


dan kali ni, saya harap.. dan saya mohon

biar mudah semuanya..


hati saya dah terbuka, saya agak pasti dengan ini bukan di saat saya menaip ini, sebelum ni lagi.. tapi.. sebelum ni saya tak tahu nak berikan pada siapa...
sekarang.. saya senyum,
dan mahu senyum terus.. lebar-lebar :D


walaupun saya masih tak pasti
tapi saya berdoa untuk itu...
aminkan doa saya :)




** tadi akak kedai buku kata saya senyum lebar sebab nak cuti
tapi sebenarnya ................. *masih senyum, nipis * :)


No comments: