Monday, October 10, 2011

mencari senyum :)

assalamualaikum..
selamat hari isnin yang... (ok, bole tambah perkataan sendiri :))

mencari senyum itu bukanlah terlalu sukar.. ada yang akan tersenyum bila terkenang sesuatu, ada yang akan tersenyum apabila melihat si jejaka/gadis idaman berlalu di depan mata :)  
but, most of the time, simplest things will always make us smile :)

senyum saya malam ini.. status FB tuan bahruddin bekri

senyumlah.. dunia akan terseyum bersamamu.. 




**akan ke melaka (again)
 ini bukan lah sesuatu yang boleh digembirakan
(ini menghilangkan senyum saya) 
kerana saya tahu, saya akan terkenangkan students saya
yang sedang sibuk menyiapkan diri untuk SPM
dan saya tidak dapat banyak membantu.. 

***terima kasih kepada yang sudi membantu 
terima kasih juga kepada yang terpaksa membantu :) 

[p/s: saya hanya mahu senyum]
baik, mari bayangkan hari-hari indah di melaka :)
加油哦   

No comments: