Sunday, September 02, 2012

heartthrob

bismillahirrahmanirrahim..

first, saya memang tidak lagi punya komitmen untuk menaip disini, seperti suatu masa dulu
i've no concrete reasons, cuma saya mahu mengurangkan kebergantungan kepada dunia maya (mungkin?)

suku akhir 2012 mula singgah, terlalu banyak perkara yang dirancang, namun masih lagi tidak tercapai..

ok, back to the title
(gi mana mau di explain? hee..)

dia lelaki yang berjaya membuat jantung saya berdebar
thinking about him will make me smile (like now :p)
bila dia tegur, saya akan buat-buat tak tahu, angguk ia tak ia saja
when he looked at me, i'll try to look at somewhere else
dan, saya akan sedaya upaya tidak mendekati mejanya bila melintas

dua perlawaannya telah saya tolak (kerana saya merasakan ia hanya berbahasa)
satu janji saya padanya, belum lagi ditunaikan

dan yang paling pasti, rasa ini hanya akan terus disimpan :)
tidak mungkin dia tahu, dia tidak perlu tahu
kerana adanya jurang yang teramat besar dan luas antara kita..
 

No comments: